Ziet den Tom

Het is wee zondag en ik hem al kaaveel goesting om te hangen inne zetel doar te volge zonner op te staon

Ik zen goan daanse en goan sjansen mee men moaten en ik was wee loat thuis zen wee veu te lang deugegaon

Ik pak nen douche en kam men haor kies ne onesie mee wa zjaar, pak nen duvel me wa kees en ook wa salami

Dan nodde zetel mee men glas, die van ons in ne badjas

En ik zen kleir veu te gaon

De zondag is nog nie gedaon

Ik pak het kaske en begin op me gemakske wat te zappe totdak utkom be de koers

Ik zenner kleir veu tmag beginne want ik zen een bitje tam

Ma toch nog iejest wa reklam

Toch ma ne wodka

Me ewa red bull

En pakt gij zelf ok iet

Die van ons kijkt precies e klei beke vies (2x) (Ik heb de indruk dat mijn vrouw een beetje boos kijkt (2x)

Ziet den Tom, jom, dieje rappen aap mee zenne geilen blik en zenne strakke baard 

Ziet den Tom jom, ziet den Tom jom 

Hij is ne wollef

Van alle schaopen in de wej mokt hej kebab me samoerai

Ne pyromaan

Hej stikt de koers weer in de fik belange gene bangerik

En hej beslist

Of dattem gao lek een raket dan hedde boeëne gefret

Den dirigent

Hij garandeert in zijne kring doet elke velo tringeling

Lot ze me denken wasse wille al die mannen aan de kant die stoan te loeren nor zen moves

Ge zie ze denken ‘fok dor heddem wee de keuning van de baon, ik wou dat kik da had die grooves

Ge voelt da ritme hiejel goed, ge zietem goan op zen pedals en ret er iederiejen af

Die baon die is gewuun van hum

Tornado Tom hej is de man hej plekt ze tegen het behang

Ziet den Tom, jom, dieje rappen aap mee zenne geilen blik en zenne strakke baard 

Ziet den Tom jom, ziet den Tom jom 

Lot ze mor denken al die mannen aan de kant die stoan te loeren nor zen moves

Ge zie ze denken ‘fok dor heddem wee de keuning van de baon

De keuning van de baon – ziet den Tom

Leave a Reply

